Právní limity marketingového oslovování zákazníků
Mgr. Drahomír TomašukJUDr. Petra Mirovská
31/10/17 09:00 – 11:00
Advokátní kancelář Kocián Šolc Balaštík
Snídaně si klade za cíl seznámit účastníky s právními limity marketingového oslovování stávajících i potenciálních zákazníků na B2B i B2C trzích různými formami komunikace, a to na základě prakticky orientované diskuse.
Obsah:
- Mantinely marketingového oslovování elektronickými prostředky komunikace
- Telemarketing a obtěžující telefonáty
- Neadresná i adresná listinná kampaň
- Oslovování osobním kontaktem
- Marketingové oslovování z pohledu GDPR a ePrivacy
V rámci uvedeného okruhu témat budeme diskutovat o aktuálním právním rámci a různých režimech právních předpisů včetně sankcí za jejich porušování, probereme možnosti a rizika využívání jak kontaktů z vlastní činnosti, tak údajů z veřejných zdrojů (veřejných seznamů) a komerčních databází podnikatelských subjektů, dotkneme se problematiky zpracování osobních údajů při marketingovém oslovování stávajících i potenciálních zákazníků, probereme odpovědnost zadavatelů kampaní i subjektů nabízejících servisní služby (zasílání obchodních sdělení, telemarketing apod.). To i mnohem vícev závislosti na praktické potřebě diskutujících. V neposlední řadě se podíváme na nový právní rámec marketingu v kontextu GDPR a ePrivacy.